.



.





.

5/21/2011

Flowery day






In your comments to my last post you wanted  flowers. Of course, I have fulfilled this request immediately. So there is a floral day today … but in my way;)

For your many ideas and tips I want to thank you very much. Sorry, not all your ideas can implement, but much was for me a very good inspiration. Some of your suggestions I immediately implemented.

Thank you so much for your help - I think I ask more often in future!!!


















In euren Kommentaren zu meinem letzten Post habt ihr euch Blümchen gewünscht. Diesem Wunsch bin ich natürlich nachgekommen und lege heute einen blumigen Tag ein ... allerdings auf meine Weise ;)

Für eure zahlreichen Ideen und Tipps möchte ich mich ganz herzlich bedanken. Leider lassen sich nicht alle Ideen realisieren, aber vieles war für mich eine sehr gute Inspiration und einige eurer Vorschläge habe ich gleich umgesetzt.

Lieben Dank für eure Hilfe – ich denke, ich frage euch in Zukunft öfter!!!






Big hugs

          Vintage


.